BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 20, 2010

sabar

betul la org ckp stiap kali kite nk marah, kite kena sabar....
kalau kite mara2, kite x tenang...
it happened to me...
dulu aku di kenali dgn seorg yg x ckup tanah nk marah la org kata...
tp sekarang, aku cube utk bersabar...
sabar, sabar dan sabar...
ape je yg org ckp kat kite, kite sabar...
sekalipon benda ni menyakitkan ati kite, kite sabar...
sesungguhnya ada hikmah di sebalik kesabaran itu...
ada beza bile aku mara2 dgn aku sabar....
kalau aku mara2, ati aku x tenang...seriously...
kalau aku sabar, ati aku tenang Alhamdulillah....
sekarang ni aku lebih prefer tuk diam...
kalau berbalah pon ape yg aku dpt??
dosa plus menyakitkan ati org lain dan ati aku sendiri....
and that is definitely useless...

0 comments: