BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 6, 2010

malu2 kucing

comel je bile kau jumpe aku td...
malu2....
da mcm aku ni laki n kau pompuan...
aku taw la aku ni x mcm pompuan sejati...hehe....
ciap menyorok belakang kwn kau lg...
xmau ckp ngan aku...
bile aku tnye, kau senyum je...cm ada emas dlm mulut...
kan bgs kalau btol2 ada emas dlm mulut kau sbb cpt sket aku kaye...hehe...
hahaha

3 comments:

aku.plus.kau said...

hek eleh.macam tau je sape.ciss.gile comel doh die.heh.kau pun tak macam tu.

JustBeGummi said...

la...
tgh cri mknn kt psr ko bley ngorat??
mantap siot!
hahahahaha ^^b

kucingberlari said...

akuplus kau: konghajo kau perly aku...nk kena pukol??

be gummi: benda ini tidak berlaku di pasar ye...jgn silap arah... :)