BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 27, 2010

mampukah

aku teringin nk jd seperti org lain...

senyum bile org marah...
gelak bile kena maki....
beristighfar bile marah...
mampu bergelak2 dgn org yg telah buat kite skt ati...
diam bile kena marah....
diam bile sakit ati....
mampu melupakan ape yg telah terjadi ke atas dirnye....

tapi...aku tak boleh....
aku..tetap aku....
tapi Insyaallah aku akan jadi seperti org lain....
yg senyum bile ati sakit...
yg mampu melupakan segalanya....
terima kasih Allah....

2 comments:

Anonymous said...

just be yourself dear..
i like the way u are..
pretend like nothing happe...but its hurt right..
i'm here 4 u..anytime..=)

kucingberlari said...

terima kasih byk2 ka....
kite same2 doa kite dpt harungi cabaran ni dgn lancar k... :)