BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 11, 2009

12 o'clock...















jarum jam bergerak ke jam 12...
ku menanti penuh hrpn....
hrpn tggl hrpn....
dlm hati hanya mampu berdoa...
tetapi....
tidak ku lihat wajahnya....
hati penuh sesalan....
kenapa aku perlu kenal orang seperti ini....
tetapi...
aku tidak boleh menyalahkan takdir....
kerana...
silap itu datang dari ku juga....
tiada siapa dapat menyelesaikan masalah ku melainkan aku sendiri...
tiada siapa dapat mengubah diri ini kecuali diriku sendiri....
kawan2 ku...
berilah aku semangat dan dorongan...
sesungguhnya aku tidak dapat meneruskan kehidupan di dunia yang indah ini tanpa doa dan semangat dari keluarga dan kawan2 ku...
lantas aku berdoa....
Ya Allah...
kau tabahkanlah hati ini...
kau berikanlah aku semangat...
hanya Kau lah yang mampu membantu hamba Mu yang hina ini....

2 comments:

Bonbon Chaud said...

wow finas,your b/ground nice lh...nie msti lyn blog ajer...study ke tak nie?...

Hazieyah Yusra said...

wow.
gila sedih entry anda.
sabar la babyyyyyy.
things will get better :)