BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 2, 2010

cuci bersih2

aku bangun pagi2 ni sbb nk bace transport....

skit lg nk abis...
tapi tak semua aku bace sbb tak semua aku jwb....hihi..
Insyaallah akan ku jwb penuh.... :)
ni bukan tujuan aku memblog....
tujuan aku blogging is because nk kongsi dgn korg perkara yg tak buat aku ngantuk....
(takyah pkai sabun tahan ngantuk atau ape2 yg membantu)....
cume berbekalkan sebaldi air paip(itu pon kalau korg suke main air).....
silap aku tadi sbb tak amik wudhuk...kalau tak mesti lg barakah menuntut ilmu.... :)
mase kau cuci muka tu, cuci la dlm hidung skali ye(walaupun da ada org yg taw sbb die yg bgtaw aku, tp buat2 tak taw jela ye kak :p)
dlm bhse lain die boleh dikatakan korek idong jgak la....heeee~~~
tp bhse lembut skit, cuci hidung tu skali....
kasi masuk air dlm otak, eh silap, dlm hidung, pastu cuci2 skit...
ni la hasil die...
bukan shj dpt belajar, malahan pula dpt memblog skali(ni kalau kwn aku nmpk ni maunye bising sbb tak study...hehehehe...pnjg skit gelak sbb dorg tgh tdo...siot je)
ok...doakan aku dpt jwb transport ye....
Ya Allah...permudahkanlah urusan kami dlm menjawab transport...amin....

1 comments:

nur atiqah said...

ahaha.hidung kau ke??